شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

همزمان با فرارسيدن سال نو صورت مي‌پذيرد؛

برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی فارس در نوروز ۹۵

برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی فارس در نوروز 95

اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس همزمان با ایام نوروز با اجرای برنامه‌هایی متنوع، پذیرای مسافران نوروزی در این استان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس همزمان با ایام نوروز ۱۳۹۵، با استقرار سه ایستگاه مطالعه سیار در سه نقطه گردشگری شیراز از جمله: آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و ارگ کریمخانی، پذیرای گردشگران نوروزی بود.

در این ایستگاه‌ها کتاب‌هایی با موضوعات مختلف در قفسه ایستگاه مطالعه نوروزی قرار می‌گیرد که گردشگران بعد از مطالعه، این کتاب‌ها را به قفسه یا قفسه‌ای که در دو نقطه دیگر تعبیه شده است بر می‌گردانند. همچنین نویسندگانی همچون احمد جمادی مجموعه‌ای از آثار خود را برای اهداء در این ایستگاه‌های مطالعه قرار داده بودند.

همراه با این طرح، ‌ تمامی کتابخانه‌های عمومی استان نیز به ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی پرداختند. همچنین طرح عضویت سراسری در کتابخانه‌های عمومی کشور از طریق کتابخانه‌های عمومی استان فارس و تهیه «هفت سین کتاب» با استفاده از هفت کتاب که نام آنها با حرف سین آغاز می‌شد نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام بود.